האסיסטנט

נאלמתי דום תרתי משמע. עיניו השחורות ריצדו בשעשוע בעודו מטה את ראשו. “אז החלטת להיכנע לפיתוי, אה?” הוא הושיט את ידו והמתין. למה המתין? שאלה טובה.

אני לא יודעת איך בדיוק הגעתי לסף דלתו, אך מסתבר שחמש כוסות של וודקה 20% יכולות לעשות שמות גם בי, למרות היותי האישה הכי זהירה ושמרנית בעולם.

כשלא הנעתי את גופי לכיוון הדלת, הוא אחז בידי ומשך אותי אל פנים דירתו, דירת סטודנטים לכל דבר ועניין, הווה אומר, קירות מתקלפים, כיסאות חצי שבורים ושני שותפים שהביטו בסצנה הפרוסה בפניהם בעניין בלי לנסות להסתיר זאת.

כשסוף סוף שיחרר את ידי, עזב אותי בפתח הסלון בחברת שותפיו לחדר אחר, כנראה למטבח, כי לאחר שניה וחצי הוא צעק: “רוצה לשתות משהו? אלון? תומר?”

לאחר ששניהם ענו לשלילה ואני כמובן בהיותי קצת בשוק ומאוד שיכורה נותרתי אילמת, הוא חזר לסלון ולפני שאיבדתי את שיווי משקלי ופרצופי עשה היכרות קרובה עם הרצפה המלוכלכת, ידו הקיפה את מותני והצמידה את גבי אליו. “הכל בסדר, מתוקה? תישארי צמודה אליי כדי שלא תיפלי.”

ראשי היה סחרחר עליי ולא יכולתי להתמקד בכלום מלבד תחושת גופו הצמוד אליי בכל רמ”ח איבריי וריחו שהעפיל עליי את חושיי והשלים את עבודת ערפול החושים של האלכוהול הזורם בדמי.

מצאתי עצמי במצב מאוזן, מתחת לפוך עם גופו שחימם אותי כי ככל הנראה מערכת החימום בדירה הזו גם כן במצב נפקד בדיוק כמו שהיא נראית. “אני לא מרגישה כל כך טוב, נראה לי שאלך הביתה,” מלמלתי, אך הוא לא נתן לי לקום מהמיטה וכנראה שלא הייתי מצליחה בכל מקרה.

“שני, מתוקה. את מוגנת כאן. אף אחד לא יפגע בך. מחר נמשיך את השיחה שהתחלנו בחדר המרצים.” התכרבלתי לתוך גופו וכשתחושת שלווה החלה אט אט לנחות עליי, באה יחד עימה המחשבה שמחר אני אומר לו שמערכת יחסים בינינו לא אפשרית. להיום בלילה איהנה מליטופיו הסיבוביים של ידו על ירכי, מחזהו השרירי הצמוד לגבי ומרגליו הכרוכות בין רגליי.

למה? כי מחר הוא יחזור להיות האסיסטנט שלי.

This entry was posted in Just For Kicks and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

