אלוהי החניה

“יש!” צהלתי כשהתפנתה חניה בדיוק מתחת לבית שלי. האצתי את הרכב והודיתי לאל החניה – כן, ההוא שהתל אביבים המציאו אותו. חיפושים שלא הניבו את מקום החניה המיוחלת הרסו לי את הערב אחרי שנהניתי כל כך במסיבת הסילבסטר אצל פאני.

בדיוק 20 מטר לפני שהגעתי גבר ירד לכביש הישר למקום המיועד לי.

ולא זז משם.

“שיט!” אין מצב שאני מוותרת למי שזה לא יהיה.

הכנתי את הרכב למצב חניה והעברתי את ההילוך לרברס. החרא הקטן הזה לא יתפוס לי את החניה רק בגלל שחיפש חניה רגלית והחבר או החצי השני שלו חיפשו חניה ברכב.

קול גבר שקרא “הי, תעצרי!” לא גרם לי אפילו להניד עפעף והמשכתי לנסוע רברס באיטיות, מנסה פשוט לדחוף את הנודניק מחוץ לחניה.

היו לו שתי ברירות – לזוז או שאדרוס אותו.

“הי! מה לעזאזל את עושה? את לא רואה שאני עומד פה?” צעק ורץ לכיוון החלון שלי, נוקש עליו באגרופו. פשוט התעלמתי והמשכתי לחנות.

כיביתי את הרכב, אספתי את תיק הערב ויצאתי מהרכב באדישות מוחלטת, לא פוחדת שהזר בהחלט יכול לפגוע בי פיזית.

“את פסיכית, את יודעת?” המשיך בטרוניות שלו. “מי את חושבת שאת? חתיכת פוסטמה!”

אפילו לא הסתכלתי לכיוון הפנים שלו מחליטה להתעלם ממנו לחלוטין.

היה חשוך בחוץ כי עמוד התאורה של הבניין שלי כנראה לא עבד לפי כל שאר עמודי התאורה העובדים לאורך הרחוב, אבל ברפרוף קל עדיין יכולתי להבחין במכנסיים שלו שהיו צמודות יחסית ושהבליטו את שרירי רגליו המנופחות ואפילו את ידיו שלא יכול היה להצמיד לצידי גופו כנראה מרוב עודף הרמת משקולות. כן, גם החזה המנופח כטווס לא הפחידו אותי.

חבל שהוא כזה אפס.

“זה שאת כוסית לא נותן לך פריבילגיות, את יודעת! יש כללים לחניות,” נסיון העקיצה לא דגדג לי את האוזן השמאלית ופשוט דילג החוצה מאוזני הימינית. הוא המשיך ללכת אחריי ברחוב ואפילו נכנס יחד איתי לשביל הגישה לבניין בו אני גרה.

“יש פואנטה למרדף הקטן הזה אחריי?” לקוניות בקולי, נופפתי מאחוריי בביטול. “יאללה, תתחפף.” הוספתי תנועות ידיים רק כדי להרגיז אותו.

לפני שהספקתי ללחוץ על קוד הכניסה, החצוף עקף אותי, הקיש קוד ופתח את דלת הכניסה. “אוח, אתה גר כאן?” גלגלתי עיניי, וכשהעפתי לעברו מבט חסר סבלנות בלעתי את הרוק שסרב להיבלע, כי לא אחר מאשר אייל עמד מולי.

אייל מהתמונות של החברה הכי טובה שלי והשותפה שלי, מיכל.

This entry was posted in Just For Kicks and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

