Stepbrother Dearest

סיימתי לקרוא את הספר מהר, כי אני אוהבת ספרי נוער וזה התאים לי לקוביה. אני אוהבת סדרות נוער וזה הסתדר לי מצוין עם העלילה.
אין ספק שהסיפור עצמו עושה וואו, אבל לטעמי היום פנלופי כותבת הרבה יותר טוב (אפילו עם המסטיק באמצע הספר).
מה שכן, העלילה של Stepbrother Dearest הרבה יותר טובה מהעלילות של הספרים המאוחרים שלה. מועד התכנים הרלוונטיים היה מצויין, דבר שהיא מתקשה לעשות בספרים המאוחרים שלה.
מה הפריע לי? באמצע הספר פתאום הופיע הצד שלו. זה היה מעולה אם לא הייתי קוראת שוב את העלילה מההתחלה. הייתי שמחה אם הייתה מוצאת פיתרון אחר של צד שלו מיד לאחר הצד שלה. חייבת לומר שבספרים הבאים שלה שיפרה את זה.
מה עוד הפריע לי? כל הקטע של הסקס המוגזם. כולה שכבו לילה אחד וכששכבו שוב אחרי שנפגשו ואחרי ששכבו עם עוד אנשים הרבה יותר פעמים מאשר אחד עם השני באותו לילה יחיד, עדיין התחושה של הסקס יותר מדי אידילית. זה פשוט לא אמין. מה שכן אהבתי בסקס שהוא אהב חצי לחנוק אותה במהלכו. זאת גם החתימה שלו במערכת יחסים ביניהם.
תמיד היו סיפורי אחים חורגים ברומנטיקה (אחד מהם הוא האהוב עליי), אבל פנלופי לא פחדה לפתוח את חלון הטאבו לעולם הרומנטיקה של היום בנושא הזה וכל הכבוד לה על כך.
בשעה זאת עדיין קשה לי לדרג 4 או 5, אבל רק בגלל שקראתי את הספר בזרימה וללא הפסקות יקבל 5.

לחץ לרכישה

Blurb:

You’re not supposed to want the one who torments you.

When my stepbrother, Elec, came to live with us my senior year, I wasn’t prepared for how much of a jerk he’d be.

I hated that he took it out on me because he didn’t want to be here.
I hated that he brought girls from our high school back to his room.
But what I hated the most was the unwanted way my body reacted to him.

At first, I thought all he had going for him were his rock-hard tattooed abs and chiseled face. But things started changing between us, and it all came to a head one night.

Then, just as quickly as he’d come into my life, he was gone back to California.

It had been years since I’d seen Elec.

When tragedy struck our family, I’d have to face him again.

And holy hell, the teenager who made me crazy was now a man that drove me insane.

I had a feeling my heart was about to get broken again.

This entry was posted in Authors SPOT!, Other and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

