PUCKED (The PUCKED Series #1) by Helena Hunting

אחרי סדרה של ספרים בינונייים סוף סוף ספר שהחזיר אותי לימי 5 כוכבים.
לא רק החזיר בקטנה, אלא ביג טיים.
הספר PUCKED של הלנה האנטינג מספר את סיפורה ויאולט, בחורה חסרת פילטרים ונטיות למוזריות כאלה ואחרות. בנוסף לכך, היא שונאת שחקני הוקי למרות שאחיה החורג הוא שחקן הוקי בעצמו.
את מי את פוגשת? את אלכס, השחקן הנודע, ולא רק על הקרח. כן, הוא שחקן הוקי. לא רק שחקן הוקי, אלא גם קנדי. אוי בוי.
העלילה לא ייחודית ואין בה שום טוויסטים שלא תקראו בספרים אחרים. אבל, ופה ה-אבל הגדול. הספר מלא מלא בסצנות מצחיקות. לא עבר עמוד שלא צחקתי בקול רם, גם בקטעי הסקס ואפילו בקטעי הדמעות.
הלנה האנטינג לקחה את המיניות והפכה אותה לסיט קום ספרותי. הרגשתי שאני במופע סטנד-אפ לאורך כל הספר,
היום קשה לי לשמור את הנאמנות שלי לקריאה לאורך כל הספר ואצל הלנה הרגשתי שאני קוראת ללא מאמץ באופן אחיד לכל אורכו. רק על זה מגיע לה שאפו.
אני לא סתם אמרתי שהעלילה טריוויאלית והרגשתי שהסופרת קצת השאירה חורים ספרותיים קטנים פה ושם. המיין אישיו של הספר היה ב 70% כוח. ובכל זאת, ואפילו למרות זאת, סיימתי את הספר עם הנאה גדולה וחיוך על הפנים.

Link to buy > Here


ספוילר!
תסיימו לקרוא את הספר ורק לאחר מכן תקראו את המשפט הבא שלי ותגידו לי אם אתן לא מרגישות כמוני!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
I have a beaver who looks for a snuffie that will want to transform to my own super MC. Just pls don’t tell my yeti of a brother so he will not get his freak-on on my account.

This entry was posted in Authors SPOT!, Book Review, My Book World, Other and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment